Welkom bij het E-Mobility Park
 


Nieuws

12-12-2018, 11:33

Orionis en Harthoorn doen mee met Zon Offensief

Het E-Mobility Park jaagt niet alleen duurzame mobiliteit aan op de Kenniswerf maar heeft ook een groot netwerk van partners die zelf verschillende initiatieven ontplooien op het gebied van duurzaamheid. Zo...   Meer


04-12-2018, 15:13

Provincie verleent subsidie aan 2e fase E-Mobility Park

Het delen van auto’s is in Zeeland nog niet zo bekend. Als je bedenkt dat iedere auto zeker 90% van de tijd stil staat en het autobezit in Zeeland erg hoog is, biedt het delen van auto’s voor veel mensen...   Meer


26-11-2018, 09:26

Stichting Duurzame Mobiliteit Zeeland is opgericht!

Op 30 oktober 2018 is Stichting Duurzame Mobiliteit Zeeland opgericht. Het bestuur bestaat uit Gerben Rodts, Matthijs Lugtenburg, Frank Bordui en Marcel Oonk. Het doel van de stichting is om projecten te...   Meer


16-10-2018, 10:59

Kom jij ook naar ons college tijdens Contacta?

Op 6 november verzorgt het E-Mobility Park een college tijdens de Contacta in Goes met als thema: Kan mobiliteit duurzamer, goedkoper én makkelijker? Veel bedrijven hebben een eigen wagenpark. En zelden...   Meer


03-10-2018, 13:07

Orionis gaat door!

Afgelopen mei is het E-Mobility Park een pilot gestart bij Orionis Walcheren om de mobiliteit te verduurzamen. Er is toen een Nissan Leaf van het E-Mobility Park bij Orionis geplaatst. Vier enthousiaste...   Meer


02-10-2018, 14:18

Eerste Snellader in Zeeuws-Vlaanderen

Op 3 oktober neemt wethouder Ben van Assche van Terneuzen de eerste Snellader van Zeeuws-Vlaanderen in gebruik. Landbouwcoöperatie CZAV neemt het initiatief om deze snellader te plaatsen. Onlangs opende dit...   Meer


01-10-2018, 09:28

HZ doet ook mee met het E-Mobility Park!

HZ University of Applied Sciences gaat dit jaar 15.000 elektrische kilometers afnemen bij het E-Mobility Park. Geïnteresseerde docenten van de HZ krijgen toegang tot de elektrische deelauto’s en het...   Meer


01-10-2018, 09:15

Stormachtige groei deelauto’s houdt aan

Er zijn het afgelopen jaar in Nederland 10.000 deelauto’s bij gekomen waardoor we nu over 41.000 deelauto’s beschikken. Vooral in stedelijke gebieden groeide het aantal deelauto’s. In Zeeland zijn nog geen...   Meer


20-07-2018, 10:49

Orionis verduurzaamt haar mobiliteit in samenwerking met het E-Mobility Park

Orionis Walcheren en het E-Mobility Park zijn in mei een pilot gestart met een elektrische deelauto. Orionis wil haar bedrijfsvoering verduurzamen, waaronder de mobiliteit. Het E-Mobility Park heeft een...   Meer


17-07-2018, 13:26

Het E-Mobility Park zoekt een stagiair(e)!

Ben jij een derdejaars HBO student communicatie of commerciële economie en ben je op zoek naar een meewerkstage vanaf september? Ben jij creatief, enthousiast en heb je affiniteit met duurzaamheid? Vind jij...   Meer


<< NieuwerOuder >>