Welkom bij het E-Mobility Park
 


Nieuws

29-08-2019, 15:58

Officiële opening E-Mobility Park Vlissingen

Op 16 september nodigen we iedereen uit om bij de officiële opening van het E-Mobility Park in Vlissingen aanwezig te zijn. Waar: Hertzweg Vlissingen Wanneer: Maandag 16 september van 15.30 tot 17.00 Sinds...   Meer


20-08-2019, 09:23

Team Industrial Services sluit zich als 10e bedrijf aan bij het E-Mobility Park

Het E-Mobility Park in Vlissingen groeit en is een groot succes. TEAM Industrial Services doet als 10e bedrijf mee met het deelauto park en gaat haar mobiliteit verduurzamen. TEAM Industrial Services gaat de...   Meer


17-06-2019, 09:38

E-Mobility Park stapt over naar deelsysteem GoodMoovs

Het E-Mobility Park stapt vanaf 1 juli over naar het deelsysteem GoodMoovs. Samen met GoodMoovs zetten we in op de ontwikkeling van het deelplatform om deelautogebruik in Zeeland aan te jagen. De techniek...   Meer


14-03-2019, 10:11

Promopolitan gebruikt E-Mobility auto's in weekenden en vakanties!

Promopolitan is een allround uitzendbureau dat is gevestigd in de binnenstad van Vlissingen. Promopolitan maakt sinds kort gebruik van de elektrische deelauto’s van het E-Mobility Park omdat ze in weekenden en...   Meer


27-02-2019, 14:44

De bouw van het E-Mobility Park in Vlissingen is van start!

Gedeputeerde Harry van der Maas en Gerben Rodts van Stichting Duurzame Mobiliteit Zeeland hebben vanmiddag met de graafmachine de bouw van het E-Mobility Park officieel gestart. Al bijna een jaar worden de...   Meer


25-02-2019, 14:01

Studenten Data Science aan de slag voor E-Mobility Park!

Zes tweedejaarsstudenten van de opleiding HBO-ICT aan de HZ gaan dit semester onderzoek doen voor het E-Mobility Park. De studenten gaan aan de slag met het analyseren van de rittenadministratie om te...   Meer


14-02-2019, 09:35

Uitnodiging start bouw E-Mobility Park

We gaan bijna bouwen! Inmiddels is de vergunning van de Gemeente Vlissingen binnen voor het realiseren van het E-Mobility Park op het stuk grond aan de Hertzweg. Hier komen 10 parkeerplekken met...   Meer


30-01-2019, 14:48

Gemeente Vlissingen deelnemer in E-Mobility Park!

Gemeente Vlissingen gaat als proef voor 1 jaar deelnemen aan het deelauto concept E-Mobility Park Kenniswerf. Ook faciliteren we de verdere doorontwikkeling van het concept. Dit doen we door het tijdelijk in...   Meer


16-01-2019, 09:40

Een greep uit onze resultaten in 2018!

In februari 2018 zijn we gestart met het schrijven van een projectplan en 1 elektrische deelauto op de Kenniswerf in Vlissingen. Inmiddels hebben we meerdere subsidies ontvangen, is de vloot uitgebreid naar 5...   Meer


03-01-2019, 11:05

Havenwerk en Human Forces steunen uitbreiding E-Mobility Park

E-Mobility Park zocht al enige tijd naar een locatie om de vijfde elektrische deelauto neer te zetten. Meedoen aan het verduurzamen van de mobiliteit? Een goed idee vonden Havenwerk en Human Forces. Daarom...   Meer


Ouder >>