Welkom bij het E-Mobility Park
 

Aanmelden

Woon of werk je in de buurt van de Kenniswerf in Vlissingen en heb je af en toe een auto nodig? Meld je dan aan bij het E-Mobility Park! Je kunt dan gemakkelijk met je smartphone één van onze elektrische deelauto's reserveren, openen, sluiten en betalen. Je huurt al een elektrische deelauto voor €7,50.- per uur. Nadat je je hebt aangemeld ontvang je van ons verdere (persoonlijke) instructie over het gebruik van de auto's en de app. AANMELDEN


De app

Via een app op je smartphone reserveer je simpel en snel een elektrische deelauto bij ons. Via deze app op je smartphone kun je de auto openen, sluiten en betalen. Download hier de app voor Android en hier voor iPhone.

Handleiding Android App

Handleiding iPhone App


De auto's 

Onderstaande handleidingen liggen ook in de auto’s. Soms wijkt deze af als er specifieke kenmerken zijn voor het bedrijf waar de auto wordt gebruikt.

Handleiding Nissan Leaf 22 kWh

Handleiding Nissan Leaf 30 kWh

Handleiding Opel Ampera-E


Prijzen

Onderstaande prijzen zijn inclusief btw. 







Laadpalen en opladen

De elektrische deelauto’s kunnen op duizenden plaatsen in Nederland worden opgeladen. Met een Nissan Leaf kun je gratis opladen bij Fastned punten met je smartphone en inlogcodes die je apart van ons hebt ontvangen. Fastned laadpunten zijn te vinden op www.fastned.nl. Andere openbare laadpunten zijn te vinden op www.oplaadpalen.nl. Hier kun je laden met de laadpas die in de auto ligt. 


Instructievideo
















Veelgestelde vragen

1. Heb ik overal internet voor nodig?
Voor het reserveren wel, voor het openen en sluiten niet, dat gaat via Bluetooth . 

2. Moet ik een abonnement afnemen?
Nee

3. Heb ik een eigen risico?
Ja, je hebt een eigen risico van 350 euro.

4. Waar staan de deelauto's?
Wanneer je reserveert via de app zie je de locaties van de deelauto's.

5. Hoe kom ik de auto in als de batterij van mijn telefoon leeg is?
Niet, je moet eerst je telefoon opladen of bellen naar de helpdesk zodat we de auto op afstand kunnen openen en sluiten. 

6. De auto reageert niet, wat is er aan de hand?
Het kan zijn dat de accu leeg is. Neem contact op met de helpdesk. 

7. Kan mijn hele gezin gebruik maken van de deelauto?
Ja dat kan, iedereen moet zich wel aanmelden.

8. Hoe lang van tevoren moet ik reserveren?
Je kunt 5 minuten van tevoren reserveren of meer dan een maand. Wil je zeker zijn dat er een auto beschikbaar is? Reserveer dan ruim van tevoren. 

9. Hoe ver kan ik met de elektrische deelauto rijden?
Dat is afhankelijk van de axiradius, deze staat vermeld bij de auto's wanneer je reserveert. 

10. Moet er borg betaald worden? 
Nee 

11. Wat is de procedure om aan dit concept te kunnen deelnemen?
Je kunt je aanmelden via de website (deze link). Je krijgt daarna een bevestigingsmail en de vraag of je een kopie van je rijbewijs kan opsturen en het deelauto contact kan ondertekenen. Wanneer dit is gedaan krijg je toegang tot de auto's. 

12.Ik druk op 'open' maar de deur gaat niet open. 
Druk nogmaals op 'open', het kan zijn dat je nog geen Bluetooth verbinding had met de auto.

13. De motor wil niet starten 
Na het openen van de deuren kun je binnen 2 minuten de motor starten. Als deze tijd is verstreken, zul je nogmaals op “open” moeten drukken, voordat je de auto weer kunt starten. Als je de motor hebt gestopt, en je wilt de motor opnieuw starten, dan zul je nu opnieuw op “open” moeten drukken.

14. De deur wil niet sluiten, wat moet ik doen?
De deur moet gesloten zijn en de motor moet uit zijn. Probeer opnieuw op 'open' te drukken en daarna weer op 'sluiten'. 

15. De knop 'toon beschikbaarheid' werkt niet?
Op een IPhone moet je de locatievoorziening aanzetten (onder het menu 'privacy' in de instellingen). 

16. Kan ik twee telefoons gebruiken met hetzelfde account?
Nee dat kan niet, we weten niet naar welke telefoon we de sleutel moeten sturen.

17.Ik gebruik nu een nieuwe telefoon, maar ik krijg geen sleutel.
Log eerst uit op de oude telefoon. Installeer de app op je nieuwe telefoon en log in met je gebruiksgegevens

18. Mogen de deelauto's naar het buitenland?
Ja, de auto's mogen naar België en Duitsland. Let er wel op dat daar minder laadpalen zijn dan in Nederland. 

19. Ik krijg de kabel niet los uit de laadpaal?
Houd het pasje dat in de auto ligt bij de laadpaal. De kabel moet dan ontkoppelen. Mocht de paal een storing geven (rood licht), bel dan het supportnummer op de laadpaal. De laadpaal provider kan de paal op afstand ontkoppelen.